Fotografia 360 to ju偶 standard


Zwyk艂e, a tym bardziej amatorsko wykonane zdj臋cia produkt贸w nie sprawdzaj膮 si臋 jako katalizator sprzeda偶y. Gwa艂towny rozw贸j technik internetowych, a tak偶e konkurencyjny rynek zmuszaj膮 do poszukiwa艅 bardziej innowacyjnych rozwi膮za艅 r贸wnie偶 w dziedzinie fotografii produktowej. Skuteczn膮 metod膮 na lepsze, bardziej oryginalne, a zarazem przynosz膮ce wi臋ksze zyski, graficzne przedstawienie oferowanego asortymentu okaza艂y si臋 zdj臋cia 360. Takie fotografie nale偶膮 do najbardziej pomys艂owych, praktycznych i ch臋tnie ogl膮danych przez u偶ytkownik贸w Internetu, czyli potencjalnych klient贸w. Dzi臋ki nim mo偶na obejrze膰 konkretny przedmiot z dowolnej perspektywy, a tak偶e przybli偶a膰 go z ka偶dej strony, by przyjrze膰 si臋 szczeg贸艂om. Dzi臋ki kilku intuicyjnym ruchom myszki lub u偶yciu ekranu dotykowego konsument jest w stanie dok艂adniej zapozna膰 si臋 z przedmiotem, co nie pozostaje bez wp艂ywu na podj臋cie ostatecznej decyzji o zakupie.

Zdj臋cia obrotowe znakomicie sprawdzaj膮 si臋 w sklepach internetowych, na aukcjach i na innych stronach. Mo偶na je tworzy膰 w r贸偶nych technologiach 鈥 w zale偶no艣ci od potrzeb i miejsca zastosowania. Mo偶e to wi臋c by膰 zar贸wno prosta animacja GIF, klasyczny flash czy HTML 5. 聽W zale偶no艣ci od liczby klatek uzyskuje si臋 po偶膮dan膮 p艂ynno艣膰 prezentacji. Zdj臋cia dzia艂aj膮 nie tylko na zwyk艂ych komputerach, ale tak偶e na tabletach czy smartfonach. Fotografia produktowa 360 mo偶e zawiera膰 do艂膮czone opisy, logo i znaki graficzne, dowolnie dobrane ramki, przyciski, a tak偶e pr臋dko艣膰 obrotu. W ten spos贸b fotografuje si臋 nie tylko niewielkie przedmioty, ale i wi臋ksze obiekty 鈥 o wadze a偶 do 250 kg. Je艣li chodzi o rozmiary i mas臋 fotografowanych przedmiot贸w ograniczeniem s膮 tu parametry techniczne specjalnej platformy obrotowej, kt贸re jednak w zdecydowanej wi臋kszo艣ci przypadk贸w okazuj膮 si臋 ca艂kowicie wystarczaj膮ce.

Zdj臋cia obrotowe maj膮 z za艂o偶enia przedstawia膰 dany przedmiot jak najbardziej realistycznie, z uwypukleniem wszelkich szczeg贸艂贸w i zalet produktu. W gr臋 wchodz膮 zar贸wno ma艂e produkty, jak bi偶uteria, zegarki czy drobna elektronika, jak r贸wnie偶 wi臋ksze urz膮dzenia gospodarstwa domowego lub meble. Ciekawym i coraz cz臋艣ciej wykorzystywanym rozwi膮zaniem s膮 te偶 fotografie obrotowe ubra艅, oczywi艣cie znajduj膮cych si臋 na modelkach. Prezentacje 3D s膮 nie tylko bardziej interesuj膮ce, ale lepiej pe艂ni膮 funkcj臋 informacyjn膮 i sprawiaj膮, 偶e oferta staje si臋 bardziej wiarygodna. Klient, kt贸ry lepiej zapozna艂 si臋 z kupowanym na odleg艂o艣膰 produktem powinien by膰 bardziej zadowolony z transakcji, co zmniejsza ryzyko rozczarowa艅 i ewentualnych reklamacji czy zwrot贸w.