Blog


Fitness wymaga dziś odpowiedniej oprawy. Już nie wystarczy wskoczyć w byle dres i zabrać się do ćwiczeń. Dziś trzeba być fit, a do tego modnym 🙂 Na jednej z ostatnio wykonanych sesji produktowych legginsów fitness, zastosowaliśmy atrakcyjną formę prezentacji odzieży na duchu oraz prezentacje obrotowe 360 stopni – kilka z […]

Sesja produktowa odzieży na „duchu”


Tekstylia należą do grupy produktów, które nie łatwo sfotografować. Bardzo ważny jest dobór odpowiedniego światła dla pokazania struktury materiału. Kolejny istotny element to ułożenie produktu… i tu w zależności od zaplanowanego efektu końcowego możemy  zastosować   sposób harmonijny, bądź też  pozorny nieład 🙂 Zarówno jeden, jak i drugi z pozoru […]

Fotografia produktowa tekstyliów…


W naszym Studio powstają nie tylko standardowe zdjęcia packshot. Czasem produkty wymagają „zakręcenia”. Takie właśnie prezentacje przygotowaliśmy ostatnio dla Firmy OPTO-PLAST.   KLIKNIJ

Prezentacje modułów LED



„Bo każdy chce się dobrze wyspać…” – to nasze przesłanie po ostatnio wykonanej sesji produktowej dla KOKOSEN-ESTELLA, producenta komfortowych materacy…

Zdjęcia produktowe materacy


Czy wiedzieliście, że istnieje cała gama produktów pielęgnacyjnych dla koni ? My właśnie zostaliśmy uświadomieni i chcemy się z Wami podzielić tą nowinką. Załączamy kilka zdjęć z sesji produktowej dla Firmy BLACK HORSE.

Sesja produktowa kosmetyków dla koni


Jednym z ciekawszych sposobów na urozmaicenie fotografii reklamowej, a także na zwiększenie siły jej oddziaływania są zdjęcia aranżowane. W przeciwieństwie do zwykłych packshot-ów, gdzie zazwyczaj stosuje się białe tło, w tym przypadku właśnie dobór odpowiedniego tła jest najważniejszą kwestią. W fotografii aranżowanej chodzi o to, by przedstawić dany produkt, jego […]

Aranżowana fotografia produktowa



Zwykłe, a tym bardziej amatorsko wykonane zdjęcia produktów nie sprawdzają się jako katalizator sprzedaży. Gwałtowny rozwój technik internetowych, a także konkurencyjny rynek zmuszają do poszukiwań bardziej innowacyjnych rozwiązań również w dziedzinie fotografii produktowej. Skuteczną metodą na lepsze, bardziej oryginalne, a zarazem przynoszące większe zyski, graficzne przedstawienie oferowanego asortymentu okazały się […]

Fotografia 360 to już standard


Skuteczność sprzedaży internetowej w ogromnym stopniu zależy od dobrze wykonanych zdjęć. Można to bez trudu zaobserwować choćby na przykładzie aukcji internetowych, gdzie różni sprzedawcy oferują ten sam towar w takich samych cenach, ale w innym „opakowaniu graficznym”. Jak na dłoni widać, że inwestycja w profesjonalne fotografie zwraca się z nawiązką. […]

Fotografia reklamowa dźwignią e-commerce